Vásárlási tájékoztató
és szállítási feltételek
Vásárlás:
Személyes vásárlásra van lehetőség, melyet a telephelyünkön tud megtenni
(3261. Abasár, Fő út 179). Nyitvatartási időben, hétfőtől – péntekig:
7.00-16.00-ig. Ebédidő: 12.00-13.00-ig. Szombaton: 7.00-12.00-ig. Vasárnap:
zárva! Csak készpénzes fizetési módra van lehetőség. Utólagosan számlát,
származási igazolványt nem tudunk kiállítani! Pénztártól való távozás után
reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Postai megrendelés esetén, írásos
megrendelőt kell leadni a honlapunkon is megtalálható fax, postai levél,
vagy e-mail elérhetőségünkre! Az írásos megrendelésről visszaigazolást kap,
valamint egy rövid tájékoztatást a szállítást illetően!
Árak: az árak az
előírás szerinti 27% Áfát tartalmazzák. Lerakatunkban történő vásárlás
esetén az árak nem vonatkoznak a postai úton történő megrendelés
árlistájára. A honlapunkon közölt árak fajtánként 10 db alatti rendelés
esetén a magasabb árra vonatkoznak.
Fizetés: A
megrendelt növényeket futárszolgálattal szállítjuk, melyet utánvétellel kell
fizetni. A csomagolási költség 508 Ft/db a szállítási költség pedig
értékhatár szerint értendő, melyet a honlapunkon megtalál. Szállítás
ültetési időben. A rendeléseket lehetőség szerint egy csomagban teljesítjük.
Egy csomagban kb. 250 - 300 db közötti mennyiséget tudunk elhelyezni,
nagyobb megrendelés esetén előfordulhat, hogy megrendelését 2 vagy több
csomagban tudjuk szállítani, ebben az esetben a szállítási költség is
annyiszor 508 Ft ahány csomag van!
Szállítás: A
növényeket megfelelő ültetési időben szállítjuk. Ez növénycsoportok szerint
a következő: szabad gyökerű szőlőoltványok, valamint gyökérnemes
szőlődugványok esetén tavaszi szezonban: március, április, május, őszi
értékesítés során pedig: november, december eleje. Konténeres szőlőoltványok
esetében: augusztus, szeptember, október. A szállítás teljesítése a
megrendelések sorrendjében történik a készlet erejéig!
Vásárlás kockázat nélkül: Reklamáció esetén kérjük keresse fel irodánk elérhetőségeit,
telefon/fax, vagy e-mailben, melyet a honlapunkon megtalál, jelezze
felmerülő problémáját, mellékelve a számlát, a szállítólevelet, valamint
fényképet a ki nem hajtott vesszőkről! Minőség miatti reklamációt a tavaszi
szezonban vásárolt növények után június 30-ig, őszi szezon után következő év
május 31-ig fogadunk el. Amennyiben postai úton juttatja el hozzánk a ki nem
hajtott növényeket a visszaküldés költsége a vevőt terheli!
Megbízható minőség: Azt, hogy Ön az árfekvéssel arányos, legjobb minőségű árut kapja,
folyamatos, szigorú ellenőrzéssel biztosítjuk. A fajtaazonosságot és a
növény életképességét (vesszőt megvágva zöld színű, gyökerét megvágva
sárgás-fehér színű) szavatoljuk. Mivel a növények későbbi fejlődése
elsősorban az ültetés és az ápolás szakszerűségétől függ, a növényekre az
árvételtől számított 8 napon túl cseregaranciát nem vállalunk. Minden
reklamációt írásban kérünk. A számlát, vagy másolatát a szállítólevelet, és
a reklamált növényt az eredeti címkével kérjük visszaküldeni. Jogos
reklamáció esetén az árut ingyenesen kicseréljük, és a szállítási költséget
átvállaljuk. Az időjárás által okozott károkra (fagy, jég, szárazság,
belvíz, hőguta), valamint a nem megfelelő, illetve a nem szakszerű ültetés
miatt garanciát nem vállalunk. Irodánk nyitvatartási időben mindig
rendelkezésre áll! Amennyiben probléma merülne fel a megrendelt, vagy
személyesen megvásárolt áruval kapcsolatban a kötelező írásbeli
panaszbejelentésen túl, telefonon is felhívhat bennünket nyitvatartási
időben!
Adatvédelem:
Nagyra becsüljük bizalmát, éppen ezért a tőlünk telhető legnagyobb
gondossággal és a biztonsági előírások betartásával igyekszünk személyes
adatait az illetéktelen hozzáférésektől megvédeni. Az Ön megrendelését,
személyes és fizetésre vonatkozó adatait műszaki, biztonsági rendszerek és
azt kiegészítő jogosultsági eljárások védik, mindez az adatok szerverünkre
vitelére, mind pedig tárolására érvényes.
|
|